Keresőoptimalizálás során az

Keresőoptimalizálás

Keresőoptimalizálás

Az optimalizálás során az oldalad átnézi egy szakember és javaslatokat tesz arra nézve, mit kellene másképpen megoldani ahhoz, hogy a Google gyorsan áttudja nézni és a kulcsszavak jobban ki legyenek emelve. A keresőptimalizálás csak egy része a teljes online marketingnek, de mégis az egyik legfontosabb eleme. Ha rossz az oldalad, akkor nem fog sokat segíteni egy linkhálózat, vagy a közösségi jelenlét.
A keresőbarát weboldalak jellemzői
Nézzük meg mitől lesz egy weboldal keresőbarát.

Keresőbarát navigáció : A navigáció, amit a Google el tud olvasni és követni tud. A legjobb, ha szöveges a menü és így a Google könnyedén körbejárhatja a weboldalad. A navigációs struktúrának támogatnia kell a kulcsszavaid, ezért sok menünek tartalmaznia kell a kulcsszavaid. Felejtsd el a Flash, Javascript és grafika menüket, mert nem látja őket a Google.
Weboldal sebessége : A Google 2010 óta méri a weboldalak betöltődési sebességét és ez befolyásolja a helyezéseket is. A gyorsabbak előrébb kerülhetnek és a lassabbak visszaesnek. Gyorsítható a weboldal kevesebb CSS és javascript kóddal, a fotók és képek optimalizálásával, a file méretek csökkentésével és új megoldás a külső gyorsító szolgáltatók és felhő alapú web cache rendszerek, amikor a weboldal bizonyos elemeit gyorsabban szolgálja ki egy külső szolgáltató.
Képek és fotók : A képeket optimalizálva kell feltenni a weboldalra. Sok képet nagy méretben raknak fel és leméretezik, ami növeli a töltődési időt feleslegesen.
Kulcsszavak elhelyezése : A kulcsszavaid 1/10 arányban kell használnod az alábbi elemekben: Title, Meta, Navigáció, Útvonal morzsa, H1-H2-H3 címek, Pöttyös és számozott felsorolások, ALT szövegek, Linkek TITLE tulajdonsága, Weboldal szövege, belső linkek, Lábléc menü, URL és file illetve könyvtár neve.